Nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym tytułem wynagrodzenia za godziny nadliczbowe

Obrazek do tematu dotyczącego nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym tytułem wynagrodzenia za godziny nadliczboweSąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie wydał nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym na rzecz Klienta reprezentowanego przez kancelarię. Nakaz zobowiązuje pozwaną Spółkę do zapłaty 32 tys. złotych tytułem wynagrodzenia za godziny nadliczbowe.

Zmiana zaskarżonej decyzji KRUS-u i przyznanie prawa do emerytury rolniczej

Sąd Okręgowy w Lublinie

Obrazek do tematu dotyczącego zmiany zaskarżonej decyzji KRUS-u i przyznanie prawa do emerytury rolniczejKlientka kancelarii odwołała się od decyzji Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego domagając się uwzględnienia do stażu pracy okresu pracy w gospodarstwie rolnym. Sąd zmienił zaskarżoną decyzję i przyznał naszej Klientce prawo do emerytury rolniczej.

Wyrok zmieniający zaskarżoną przez Klienta kancelarii decyzję ZUS-u dot. wysokości podstawy wymiaru składek

Sąd Okręgowy w Lublinie

Obrazek do tematu dotyczącego wyroku zmieniającego zaskarżoną przez Klienta kancelarii decyzję ZUS-u dot. wysokości podstawy wymiaru składekKlient kancelarii zaskarżył niekorzystną decyzję ZUS-u nie zgadzając się z ustalonymi wysokościami podstawy wymiaru składek. Sąd Okręgowy w Lublinie zmienił zaskarżoną decyzję ustalając korzystniejsze dla naszego Klienta podstawy wymiaru składek z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

Wyrok zasądzający łącznie prawie 34 tys. zł z tytułu wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowych

Obrazek do tematu dotyczącego wyroku zasądzającego 34 tys. zł z tytułu wynagrodzenia za pracę w godzinach nadliczbowychZapadł korzystny wyrok w sprawie prowadzonej przez kancelarię o wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych we wskazanym okresie. Sąd Rejonowy w Lublinie zasądził łącznie prawie 34 tys. złotych dla naszego Klienta od pozwanej spółki cywilnej, w której był zatrudniony.

Sąd oddalił powództwo spółki KCM sp. z o. o. przeciwko naszemu Klientowi

Sąd Rejonowy w Warszawie

Obrazek do tematu dotyczącego oddalenia powództwa spółki Konsalnet Cash Management sp. z o.o. przeciwko naszemu KlientowiSpółka zajmująca się obsługą gotówki na rynku polskim pozwała Klienta kancelarii o zwrot należności w wysokości 9 tys. zł otrzymanych z tytułu umowy zlecenia. Pozwany zatrudniony był jako konwojent w siostrzanej spółce. Sąd Rejonowy w Warszawie Wydział Cywilny oddalił powództwo Spółki.

Ugoda w sporze na tle ubezpieczeń OC z tytułu wypadków komunikacyjnych

Prawo cywilne

Obrazek do tematu dotyczącego ugody w sporze na tle ubezpieczeń OC z tytułu wypadków komunikacyjnychNa rozprawie w Sądzie Rejonowym w Lublinie z powództwa Klientki kancelarii w sporze na tle ubezpieczeń OC z tytułu wypadków komunikacyjnych strony sporu zawarły ugodę. Na mocy ugody powódka uzyskała kwotę 5,5 tys. zł tytułem zadośćuczynienia.

Nakaz zapłaty tytułem wynagrodzenia za pracę oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop

Obrazek do tematu dotyczącego nakazu zapłaty tytułem wynagrodzenia za pracę oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlopSąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie wydał nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym na rzecz powoda reprezentowanego przez kancelarię. Nakaz zobowiązuje pozwaną Spółkę do zapłaty 9 tys. złotych tytułem wynagrodzenia za pracę oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop.

Oddalenie powództwa spółki z Warszawy o zapłatę przeciwko Klientowi kancelarii

Sąd Rejonowy w Warszawie

Obrazek do tematu dotyczącego oddalenie powództwa spółki Konsalnet Cash Management sp. z o.o. o zapłatęSąd Rejonowy w Warszawie oddalił pozew Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie złożony przeciwko naszemu Klientowi, wzywający do zapłaty 37 tys. złotych. Roszczenia Spółki dotyczyły umowy zlecenia na jaką pozwany był zatrudniony.

Wyrok zasądzający zapłatę tytułem odszkodowania za złamanie gwarancji zatrudnienia

Obrazek do tematu dotyczącego wyroku zasądzającego zapłatę tytułem odszkodowania za złamanie gwarancji zatrudnieniaTroje Klientów kancelarii pozwało Spółkę Akcyjną z Wrocławia o zapłatę odszkodowania za zwolnienie z pracy. Sąd Rejonowy w Lublinie zasądził na rzecz powodów łącznie 61 tys. zł odszkodowania za złamanie gwarancji zatrudnienia.

Wyrok zaoczny orzekający separację małżeństwa Klienta kancelarii z winy pozwanej

Prawo rodzinne
Sąd Okręgowy w Lublinie

Obrazek do tematu dotyczącego wyroku zaocznego orzekający separację małżeństwa Klienta kancelarii z winy pozwanejW Sądzie Okręgowym w Lublinie w Wydziale Cywilnym Rodzinnym odbyła się sprawa z powództwa Klienta kancelarii o separację. Sąd w wydanym wyroku zaocznym orzekł separację małżeństwa Klienta kancelarii z winy pozwanej.

Odszkodowanie za rozwiązanie umowy o pracę na skutek niezachowania gwarancji zatrudnienia

Sąd Rejonowy w Warszawie

Obrazek do tematu dotyczącego Klientka kancelarii wniosła przeciwko Spółce Akcyjnej Hortico we Wrocławiu pozew o odszkodowanie za rozwiązanie umowy o pracę na skutek niezachowania gwarancji zatrudnienia. Sąd Rejonowy w Warszawie zasądził z tego tytułu 39 tys. złotych odszkodowania dla naszej Klientki.

Sąd wydał nakaz zapłaty za niezapłacone faktury

Prawo gospodarcze

Obrazek do tematu dotyczącego nakazu zapłaty za niezapłacone fakturySpółka reprezentowana przez kancelarię wniosła pozew o zapłatę przeciwko firmie, która nie wywiązała się z opłat w terminie. Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku nakazał pozwanej firmie, by zapłaciła reprezentowanej spółce kwotę 29 tys. zł za nieuregulowane faktury.

Kolejne wyroki >